Pokud si chcete rum opravdu vychutnat, musíte tomu přizpůsobit i skleničky na rum. Ideální tvar jen uzavřený, tedy klasické koňakovky. Nebo můžete použít užší skleničky na rum a likéry – ty jsou často na vysoké šťopce a jsou buď zcela uzavřené (jako sklenice na červené víno) nebo jsou po uzavření zase otevřené, mají tvar tulipánu.
Takže to z čeho jsme na pily na předpremiéře Legendario je naprosto nevhodné.
Je to kvůli tomu, že vůně rumu se v uzavřených skleničkách lépe drží a nevyprchává a díky tomu, se vám při pití drží přesně to, co máte cítit a je to součástí té konzumace.
Tenhle příspěvek píšu i proto, že jsem si nyní koupil sadu nádherných broušených křišťálových sklenic na rum A-CRYSTAL HandMade3. Myslím, že se vám budou také líbit. Prodává je e-shop Jenifer za 1 391 Kč, což vychází na cca 232 Kč na skleničku. Pokud vás to zaujalo, určitě můžete následovat můj příklad 🙂 Jak skleničky vypadají můžete vidět na mých fotografiích:
Publikováno: 25. února 2018
Aktualizováno: 24. října 2019
Autor článku - Pavel Ungr
Jmenuji se Pavel Ungr a už více než 5 let miluji dobré rumy. Nejsem studovaný rumolog, rumy mám prostě rád. Rumy ochutnávám a zkoumám. Fotím je také na svůj Rumstagram a pak o tom píšu. Mám rád sladší nebo aromatické rumy, kterou mohou být klidně silnější a to hlavně španělského nebo britského typu.
Každý rok na 16. srpna vychází mezinárodní den rumu. Nejprodávanější značkou je Tanduay a Bacardi a ročně se vypije 1,4 biliónů litru rumu. Rumu se ročně prodá za 14,390 miliard USD. Rum je druhý nejoblíbenější alkohol na světě a nyní rostě 10 % každý rok. Prodej rumu ve Spojeném království přesáhl 1 miliardu liber (1,2 […]
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.