Dnes opět novinka, na kterou se těším. 14. letý 64,4 % melasový rum z Nikaraguy, který dozrával 14. let v sudech po bourbonu v množství pouze 308 lahví.
Vůně
Přiznám se, že vůně mne uhranul, mám ten správný nikaraguský šmak rád. Karamel, čokoláda, tabák – sakra hned bych si dal nějaký doutník z Padron nebo Perdomo 🙂
Chuť
V chuti je cítit intenzivní dřevitost, ta síla v % tomu hodně pomáhá a její hřejivost vás drží až do středního závěru, kde se ale bohužel už chutě vytrácejí.. Toto je rum spíše střední třídy, ale moc mi chutná. Na druhou stranu nevidím zásadní rozdíl mezi rumy Flor de Caňa 18y a výše.
Autor článku - Pavel Ungr
Jmenuji se Pavel Ungr a už více než 5 let miluji dobré rumy. Nejsem studovaný rumolog, rumy mám prostě rád. Rumy ochutnávám a zkoumám. Fotím je také na svůj Rumstagram a pak o tom píšu. Mám rád sladší nebo aromatické rumy, kterou mohou být klidně silnější a to hlavně španělského nebo britského typu.
Už je to tu zas! Nový rumový adventní kalendář se začal prodávat. Skvělý dárek pro rumové nadšence i fajnšmekry. Je to skvělý dárek pro každého milovníka rumů. Takže bych neváhal.
Už je to tu zas! Nový rumový adventní kalendář se začal prodávat. Skvělý dárek pro rumové nadšence i fajnšmekry. Loni prodával rumový adventní kalendář e-shop Alkohol.cz. Od loňského října do 19. listopadu 2017 jich vyprodal 1 000 kusů. Za baťovských 1 999 Kč i s DPH to je skvělý dárek pro každého milovníka rumů. Nyní spustil výprodej dříve a má jich na skladě zatím okolo 200. Takže bych neváhal.
Tak na tuhle značku už jsme párkrát narazil, a chystal jsem se na ni, ale neměl jsme zatím příležitost. Panamský 42 % který je zajímavý tím, že je dostařován v sudech, kde ležely listy tabáku pro cigarety Davidoff – má to reprezentovat ohnutí chutí směrem k tabáku a spálenině. Tak hurá na tuto zajímavost Počet […]
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.